Hemmaa

Jag har tråkigt. Kom hem från falun för en timme sen , sen har jag inte gjort så mycket. Tränade från 6 till halv 9 , sen blev det att skynda till stan för att hinna med bussen. Hade två FETA kassar med Newbodyprodukter på vardera arm. Dom var så tunga så att jag tyckte extremt synd om mig själv! ;D När jag kom till borlänge så fick jag sitta och vänta på bussen i en evighet, men den kom tillslut. Sen har jag inte gjort mer. Jo , innan träningen var jag med Madde och Jasmine, vi var till sjukhuset och sen käkade vi. :) Igår kom jag hem från Göteborg , hade massor med kul där :D När vi kom fram till Göteborg så mötte vi upp en tränare i GCO som heter Maria , som tog med oss till fritidsgården som vi skulle bo på. Där var det mysigt. Sen kollade vi på film och sov. På lördagen tränade vi från 11-6 i en superstor hall , fick lära oss en snygg dans och så tränade vi gymnastik och stuntade. Efter träningen åkte vi till fritidsgården , då var även Malmö där, vi stuntade lite ute på gräsmattan och sen kollade vi på film. Malmö sov uppe på övervåningen och vi sov på nedervåningen. På söndagen var det crazyday och då skulle man se så gäälen ut som möjligt! Jag hade på mig ett par randiga minishorts , ett rosa linne och en lysgul benvärmare samt en lila. I håret hade jag tre sidenband i tre olika färger , ett vitt , ett blått samt ett rosa. Jag hade en tofs på sidan av huvudet , tofsen var sjukt tuperad och jag såg ut som jag vet inte vad. Kan inte säga att det var vackert. Sminkat mig hade jag självklart också gjort lite gäälet , lila ögonskugga upp till ögonbrynen, mycket rouge , och knallrosa läppstift. Man blev lite utstirrad på spårvagnen, höhö. Vi tränade från 12-6 , stuntingen gick bättre. När träningen led mot sitt slut samlade sig alla lag i grupper och så röstade vi ut en i varje lag som skulle vinna pris som mest crazy. I mitt lag vann våran assistant coach, Carro :). Efter träningen så fixade vi till oss och sen åkte vi tillbaka till fritidsgården. Vi käkade tacos , sen kollade vi på film. Supermysigt! Efter det sov vi och igår somsagt , då åkte vi hem. Har massor av bilder , men dom får jag inte in på datan för mobilen laggar :/ Här är iaf en bild från när vi var framme i Göteborg som jag tog från min coachs bdb. :)



Carro , Edda , Fellan , Jag och Amändaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0