Dagens

Idag har jag varit på min praktikplats, sen efter min lunch blev det att gå till iv och plugga i sällskap av Madde som hade möte där samtidigt. När vi var färdiga tog vi bussen direkt till kupolen. Fyfan vad kallt det var att stå och vänta på bussen, man domnade bort i kroppen typ. Inte konstigt när det är 10-, eller? På Kupolen käkade vi en varsin cheeseburgare och delade på en pommes. Ångrar mig något sjukt, dåligt samvete =( Vi träffade även på Jasmini och Sussi, nicenice. Så gick vi allihop runt ett tag och kikade på kläder. Jag var på provakläder-humör. Efter ett tag drog Sussi och Mini hem, och vi fortsatte gå runt. Sen kom Maggan och gjorde oss sällskap. Efter ett tag åkte jag hem =) Så nu har jag duschat, kollat lite på tv och glott in i dataskärmen. Nu ska jag sluta med det! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0