Onsda

Idag blev det att åka till iv och plugga. Det gick bra, satt sär och pluggade i två och en halv timme typ. På vägen till stan träffade jag på min Jasmine. Så vi gjorde varandra sällskap. Sen åkte jag hem och efter det har jag inte gjort så mycket mer. Sen ska jag vara med Kicken och sladda. Igår lämnade jag in min älskade Sony ericsson mobil som inte har gått att ladda. Hoppas att den är klar innan jul, dom sa att det brukar gå rätt fort så det är bara att hålla tummarna. Nu ska jag ladda ner lite mer musik till iPoden! Pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: elin

sv: ahhahah neeej!! Vi är inte nå lika:)



Bara linnis z som är lite :S hahahah

2010-01-26 @ 21:15:21
URL: http://sommarelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0