Torsdag

Idag är det Torsdag, idag ska jag vara barnvakt åt min lillebroder och vara med Kicken. Hoppas det går bättre den här gången. I måndags var vi också barnvakt åt honom och då var han hemsk. Han skulle hämnas för att jag råkade göra honom till en tjej på Farmville, facebook-spelet alltså. Hade lust att smälla till honom ordentligt, han vägrade låta oss sitta vid tvn så han tog dosan och gömde den, och sen när han höll i den försökte jag ta den av honom och då sparkade han mig i ansiktet. Men somsagt, får hoppas på att det går bättre idag. Vi ska kolla om filmen 2012 har kommit in på filmbutiken på tvn, isånnafall blir det att hyra! =) Nu ska jag vänta tills mamma kommer med lunch och iPodladdare till mig, är på min praktikplats, hårsalongen. =) Har lunchrast. Nu ska jag kolla in lite bloggar och internetbutiker ;) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0