Tidsfördriv

Favoritcafé: Vet inte men Borlänge bästa är iallafall Wayness på Kupolen och Almas på stan.
Favorittidning: SOLO, Sofis mode
Bästa saken som händer i vinter: Vet inte.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nya svarta lacktights, gina tricots jeanstights med knädetaljen, rosa bomullströja, säkert något mer.
Längd: 157,5.
Vanligaste färgen på mina kläder: Rosa, svart, vitt, grått tror jag.
I höst kommer jag att gå klädd i: Lite varmare kläder.
Men absolut inte i: Helutställda jeans!
Mig själv med tre ord: Svårt, är så olika. Tankspridd, fixerad, tokig
Jag tränar: SVEA
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Neutral.
Är det nåt du absolut inte äter: Pölsa, blodpudding, bruna bönor, svamp och mycket mer.
Kläder just nu: Mjukisbyxor och rosa nike-t-shirt
Vad sa du senast: Älskar dig hunney
Fisk eller badkruka: Fisk förut men nu äre olika.
Spelar du nåt instrument: Naaaj
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: SLÖSARE!
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja om det är rätt så.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte.
Vad ska barnet/barnen heta? Vet inte.
Bio eller promenad: Olika, men tycker om att vara ute och gå.
Är du kittlig: Mjaaa
Rädd för insekter? JA!
Största svaghet: Skjuter upp och glömmer saker.
Det här är jag bra på: Vräka ur mig konstiga saker
Bästa bok? Självbiografier, Så dumt! , Den nakna sanningen, Star!. Säkert nå mer.
Chips, morötter eller godis? choklad eller morötter isåfall.
Pizza eller hamburgare? Donken cheeseburger.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har hål i naveln och tungan och vill nog inte ha fler, men vill tatuera mig i svanken eller på höften, och på ryggen.
Stökigt eller välstädat? Välstädat egentligen men trivs i mitt halvstökiga rum också (;
Gillar du att sjunga? Nja, för mig själv isånnafall ;)
Anser du att du är stark? Nja, nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe ibland och te ibland.
Har du en besatthet? Inte vad jag vet.
Vem är din bästa vän? Jasmine
Civilstånd: pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0