Måndag

Imorse försov jag mig, precis som vanligt. Hade ställt klockan på kvart över sex eftersom att bussen går sju men när jag är sådär trött så tänker jag inte på vad jag håller på med utan jag trycker bara på någon knapp oftast. Jag gick upp klockan kvart i tio och åkte bil med Kicken istället. När jag kom till skolan gick jag raka vägen till schematavlan och fick se att vi hade idrott så jag tänkte "åh nej, då missade man det..". Men så frågade jag Rebecca om inte jag kunde få låna hennes telefon och ringa till Jasmine och kolla vart alla är eftersom att det inte var någon i skolan och det var ett tag tills vi började idrottslektionen. Då var alla tydligen i Maserhallen för vi hade Bowling på idrotten. Vi brukar ha det ibland. Så jag hoppade på första bästa 603:a till Maserhallen och hoppade in i ett lag. Och jag vann..inte! För om det är någon som är dålig på Bowling så är det jag, och inte är det speciellt kul heller. Min lärare försökte lära mig kasta klotet förra gången vi hade Bowling men inte blev jag bättre för det. Hehe. Efter Bowlingen tog vi bussen tillbaka till skolan. Lunch, sen Svenska. På Svenskan kollade vi på Jultraditionsfaktafilm. Gick även lite tidigare för att jag skulle hinna till mitt möte på SVEA träningscenter. Mamma hade inte fått mitt sms om att ta med sig träningskläder till mig så det får bli imorgon istället. Nu ska jag ta mig en dusch! Puss ♥ 


Kommentarer
Postat av: julia

joo jag med :(

2009-11-09 @ 17:12:21
URL: http://ohjuliaa.blogg.se/
Postat av: Linda

jaa:D verkligen :)

2009-11-09 @ 17:14:25
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: emma

sv; hehe okej jag ska pröva fläder nästa gång jag köper, många säger att den är godare:)



Hihi dom smakar som vanlig blandsaft tycker jag:p

2009-11-09 @ 17:34:44
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0