Tisdag

Har sjukt mycket huvudvärk och har haft sen jag gymmade idag, runt halv tre ungefär. Men det blev värre när jag kom hem. Har legat och sovit tills nu ungefär och inte orkat gått upp. Fyfan.. Men får ta mig en huvudvärkstablett så får vi se om det går över.:) Men det var skönt att gymma idag iallafall!

Kom till skolan lite efter tio idag och på alla lektioner jobbas det med ett julprojekt men det håller inte jag på med eftersom att jag ska byta program så det finns inte speciellt mycket att göra för mig, bara jag är närvarande lixom så att jag inte förlorar studiebidraget.

Nu tror jag att jag ska ta en huvudvärkstablett och gå och sova igen. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: elin

byta till vad?=) Åh,sova<3

2009-11-10 @ 20:12:12
URL: http://itsmee.blogg.se/
Postat av: elin

förresten,du skulle vara jättefin i mittbena!!!

2009-11-10 @ 20:13:05
URL: http://itsmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0