-.

Idag har jag varit på praktiken. Maggan kom förbi och jag fixade med hennes hår! :) Först rullade jag det i småspolar men det blev konstigt, löshåret fick inte samma lockar riktigt. Istället gjorde jag små inbakade flätor bakåt, inte hela håret utan bara uppe på huvudet. Sen plattade jag resten. Det blev riktigt snyggt! Tänkte lägga in bild men hittar inte min internetkabel så får bli sen någon gång =) Hon passar riktigt bra i flätor bakåt! Slutade fyra och har hunnit äta Flygande Jakob och sitta här.. =) Min iPod funkar inte, igen! =( Funkar inte när jag kopplar in den i datorn heller, den har alltid börjat funka då ju.. Min älskade ipod. Hoppas jag får igång den.


Drömde en konstig dröm inatt. Jag var kompis med Paow(bloggerskan) och vi var i Dala-floda tror jag, såg iallafall ut så. Jenny(som var min bästa vän för 1,5 år sen men som jag inte är kompis med längre) stod uppe på en hög sten och då gick vi dit, vet inte varför men iallafall hoppade hon ner från stenen och då började vi bråka och så förvandlades hon till Dessie(bloggerskan). Då blev vi sams med henne och så skulle vi sno bilar. Dessie hade redan snott en och Paow fixade en nere vid någon majbrasa med en massa folk så jag gick runt och letade efter en bil jag också, och började spana på en vit bil med blå och röda stjärnor på men den var full av folk, då gick jag dit och kollade in genom fönstret. Jag var helt säker på att Per Mårtens satt i bilen(han var vän med min pappa) så jag sa "Per?" flera gånger men han svarade inte, sen såg jag att det inte var han så jag gick därifrån. Då såg jag att dom skulle anordna en Circus där för det gick runt Clowner överallt och så var det en tant som stod och tog kort på mig med en banan. Sen gick jag därifrån och mer minns jag inte. Konstig dröm!

Om man har tänkt på något speciellt på dagen så drömmer man ofta om det. Var in på både Paows och Dessies bloggar igår, brukar läsa dom ibland. Hade väldigt kul åt ett Youtubeklipp på paows blogg, hon hade lagt upp en stalker, det var någon som hade spelat in ett skämtinlägg. Roligt. Jenny var nog med för att Maggan frågade mig om jag inte saknar henne någonting eftersom att vi har varit så täta förut.

Nu ska jag gå, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0