Fått in mobilbilder nu!

SuperSakLetaren Jasmine hittade min datakabel! :) Så nu ska jag lägga in lite bilder på dockorna =)





                               Låtsaspermanent


                                   Krullhuvud

                                          Skruvar

permanentad

Halvuppsättning



Amanda fixade med mitt hår =)



Yesyes!
Jag och Maggan kollade klart på 14 suger som vi somnade till igår, jag lagade Tomatsoppa och så kom Madde. Vi satt framför tv:n, tog det lugnt och så. Sen kollade jag och Madde runt på lite gamla filmer på datan, Maggan la sig och vilade för hon var trött hon. Vi gjorde inte så mycket mer, dom drog hem vid halv fyra och då passade jag på att diska som jag lovat mamma att göra. Sen ploppade Jasmini in :D Vi har lagt in bilder och jag har uppdaterat musiken på min mobil. :) Hon åkte nyss =( Så nu vet jag inte vad jag skulle göra. Ska vara med Kicken men får väl se när det blir. =) Mjaaaaa nu ska jag kolla min mail! Puss





Kommentarer
Postat av: elin

halvuppsättningen var fin!



Sv: nej det gör det verkligen inte:( växer typ två cm på ett år, skojar inte.

2010-03-01 @ 10:29:41
URL: http://sommarelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0