Fredakväll

Idag har jag varit i Dala-floda och hälsat på min farmor och farfar och min kusin som också var där nu under lovet, eller ja där i Örebro har dom lov så hon drog te Dalarnaa. Ho är tio år och nästan lika lång som mig! Så söt är hon och vilket hår hon hade fått då, sjukt tjockt och långt var det. Och naturligt blondt! Avis jag är =) Vi åt lunch och satt och pratade lite men vi hann inte vara där så himla länge eftersom att mamma skulle hämta Jesper till två i skolan. Mamma släppte av mig vid Kupolen för jag hade fått min matersättning på 850 kronor så det blev lite kläder, en slinghätta, snus och en solning *tummen upp* Hade lite pengar sen igår också.
Ikväll blir det att ha myskväll med Madde, Linda och Maggan. Dom är på väg hit nu :) Vi ska beställa hem pizza och dricka lite folköl. Blir mysigt. Mjaa. Nu kommer jag ikke på nöge mer. Pussa♥


Kommentarer
Postat av: elin

sv: nej usch. Ångest. det växer inte alls. du har inte sett mig irl på ett tag! Då ska du se att det är....kort.

2010-03-05 @ 00:35:15
URL: http://sommarelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0