Måndag

Sitter på praktiken nu, har lunch. Maggan ringde nyss så sitter och pratar telefon med henne.



Jag drömde en riktig läskig dröm inatt!
Jag befann mig typ ute på en äng, en gräsplätt eller liknande.?
Iallafall, så kom det en fet skalbagge gående, den var lila och lite större än min hand ungefär. Jag gick därifrån när den kom i närheten men plötsligt förvandlades den till två feta råttor istället, typ sånna där vilda sopråttor, stora och äckliga. Dom hoppade efter mig och bet mig och jag försökte slå bort dom och sparka på dom samtidigt som jag sprang baklänges för att komma bort från dom. Sen kommer jag inte ihåg något mer men det var läskigt iallafall.



Fick nyss reda på att jag har återbesök på Synsam idag kl 15:00 för mina nya linser så det blir väl att knalla dit då.

Sen, eller någon gång senare iallafall ska jag hem till Maria och fixa ögonfransarna!

Nu ska jag lyssna på musik och läsa lite roliga bloggar! Puss♥


Kommentarer
Postat av: elin

hahah åh panik!!!



sv: hehe oups..ja han kissade på mig.. hahah nej då. han hade kissat på sig:(

2010-02-04 @ 08:28:03
URL: http://sommarelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0