Onsdag

Kom nyss ur duschen, skönt att få håret tvättat, hade inte tvättat det sen i fredags. :S
Jag ska plocka ihop lite på mitt rum, sen hänga med Jasmine till Milsbo och hitta på något, kanske bada. Finfint väder ju!
Hoppas det blir fint hela dagen, så det inte blir som igår, då regnade det på kvällen.
Igår tog jag rollerbladesen till Jasmine, hon var i Gustafs. Vi solade lite, sen började vi gå, vi skulle hem till hennes kusiner. Vi mötte på Stefan på vägen så vi hängde med hem till honom och träffade Kicken och Tobbe en sväng. Sen gick vi hem till hennes kusiner och spelade Kubb, sen satt vi inne och drack kaffe och lite sånt. Slutligen kom Tobbe och hämtade oss och skjutsade mig till Kicken som var hemma hos Stefan än. Sen fick vi skjuts hem till mig.
Nu är det städningsdax! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0