Torsdag

Ska strax gå och möta Jasmine, hon skulle bara duscha en snabbis =) Vad vi ska göra har jag inte en aning om men vi hittar väll på nå. :) Idag har jag inte gjort så mycket, bara legat och läst, duschat och setat vid datan. Slött, jaa.
Igårkväll gick jag och Jasmine till Gustafs i väntan på att Kicken o Tobbe skulle bli klara med bilen, vi gick en omväg eftersom att vi kände för att vara ute och gå. Gick förbi Långsjön, Hovgården och Sörbo. Vi såg en Älg och en Fladdermus. =) Sen när vi kommit till Gustafs satte vi oss i en lekpark och gungade lite smått tills dom var klara. Sen åkte jag och Kicken hem och sov.


Jassim & Jag

Jag

jassimin

Kommentarer
Postat av: jessi

nu har jag också en friis and cpmpany väska:D MOHAHA:D:D:D:Dlove you <333

2010-06-24 @ 21:09:56
URL: http://lejfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0