00:07

Kul dag! Hängde med Jasmine till stallet, vi var ut på en liten promenad med hästarna och sen red jag litegrann men bara i hagen och på gården medans Jasmine gick brevid, vi skulle se hur hon var och så. :) Det var mys! Mamma kom och hämtade oss och så drog vi till ICA MAXI. Sprang runt därinne som nå jävla bondlurkar. Rätt pinsamt faktikst,, Egentligen svängde vi förbi där eftersom att Jasmine skulle köpa en chokladkaka åt sin bror men hon kom ut tomhänt för kortet kassade sig. :/
När jag kom hem blev det att duscha sen blev det Donken med Kicken, kusin och Nicke. Mums! Sen drog jag och Kicken hem till mig och nu sitter jag vid datorn. Tänkte lägga upp lite bilder från dagen =)






JAAA självklart hann vi med att posa lite också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0