Fredag

Drömde massor med mysko drömmar inatt :S

Att en av mina kusiner fick öl av en utvecklingströrd tjock tant om han tog henne på tuttarna. 
Sen att jag skulle hänga med en annan kusin till någon kirurgiklinik för hon skulle operera brösten.
Vi gick runt på kupolen för att köpa silikon som var i en dunk som man kunde köpa på en leksaksaffär.
Sen gick vi till kundservice och frågade var man kunde operera brösten.
Jag vaknade till en gång när jag sa "vart kan man operera brösten någonstans?" 
Det hörde Kicken också, haha :P

Sen att jag bodde på Jax i en lägenhet och så var det en mörkhyad kille som stod bakom min soffa och jag märkte det för att jag kollade under soffan och såg ett par kängor och då kollade jag bakom soffan och såg att han stod och gömde sig där med en matdosa innehållande köttbullar, spaghetti och ketchup. Jag släppte ut honom och sen berättade jag för mamma och då hade han tydligen snott lite av våran mat och då tyckte jag synd om honom som fick lov att sno mat.

Sen drömde jag att jag åkte buss och ramlade ur för längst bak i bussen fanns det inget tak och inga väggar. Jag rullade nerför en kulle och det var snö. När jag slutligen rullat klart reste jag mig upp och skulle gå och då ramlade jag ner på en bit för jag hade stått på en upphöjning. Så kom Jasmine och Saga och en tjej i min gamla högstadieklass. Hon hade snott mitt snus eller tagit hand om det eller hur det var, så fick jag tillbaka det och sen var jag och Jasmine hemma hos hennes pappa.
Han bodde i ett villaområde och vi skulle hämta posten. Vid postlådorna fanns det en anteckningstavla som var Jasmines pappas. Där hängde det en massa paket innehållande ett tuggummi och en cigarett. Märket hette Lincoln. Vi tog ett varsitt paket och sen minns jag inte mer av det.

Sen var jag i våran sommarstuga men det var inte våran riktiga sommarstuga, det var typ ett timmerhus i Ornäs, väldigt gammalt och jättehögt i tak. Kommer inte ihåg vad vi gjorde där men vi skulle iallafall sova där och jag kommer ihåg när vi kom dit.

Jag minns nästan jämt vad jag har drömt men nu var det väldigt mycket, och väldigt mycket konstigt!

Jaaaa.. =)


Har planerat att göra lite sit-ups nu, sen ska jag nog hoppa in i duschen! =) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0