Söndag.

Söndag igen. Tråkigt att det är slut på lovet men saknar faktiskt praktiken lite!
Gick upp 17:00 idag..
Igår var jag med Madde och Mimmi, vi tog det lugnt hemma hos Madde, sen drog vi till Donken och åt. Sen ångrade vi att vi hade dragit dit för det var så äckligt kallt ute och bussarna hade slutat gått. Så vi satt kvar därinne och värmde oss i ett par timmar. Sen lyckades vi fixa skjuts iaf.. När jag kom hem la jag mig på soffan och kollade på tv, var någon spännande film. Somnade till någon gång, sen kom Kicken.
Lär väl inte hända så mycket idag.

Min mobil gick sönder igår morse :( Så nu har jag snaketelefon igen, dvs en gammal NOKIA. Drygt.. Min egna mobil bara la av när jag snackade i telefon men som tur var så var jag hemma så jag tog mammas comviqmobil.

Har inget mer att säga nu =) Puss


Kommentarer
Postat av: josefine

va länge sen man spelade snake :o :D

2010-03-08 @ 21:36:47
URL: http://josskarlsson.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; exakt, är så himla trött på allt blött nu! hehe okej jag vill ha det på min mobil nu :P men tror inte det finns till touch mobiler ;D

2010-03-09 @ 17:10:11
URL: http://josskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0