Tisdag

Idag har jag varit på praktiken, men gick hem vid halv två eftersom att jag hade jätteont i magen lite till och från, började innan lunchen så Jan skulle ta med sig ipren åt mig eftersom att han skulle hem på lunchen men han råkade glömma så när jag frågade honom kom han på det men han sa att jag kunde gå hem men jag avvaktade lite. Sen gick jag hem ändå till sist. Men hann med en del på morgonen iallafall, bland annat att få en hårinpackning i håret. Jag lyckades klanta till mig lite idag också när jag sopade salongen. Gick in med ryggen i en hylla så att tre balsam ramlade ner i golvet och sprack. Typiskt mig, jag är så klumpig! Men det var inte så mycket som läckte ut så jag fick fylla på balsamet i en stor balsampump som nästan var slut, en balsampump som används när man tvättar kundernas hår alltså =)

Hemma har det inte hänt så mycket, jag har gjort tomatsoppa som vanligt, precis som nästan alla dagar i veckan. Hehe tröttnar aldrig..
Sen har jag yrat runt och letat efter min rosa tröja med lite fluffiga ärmar som jag köpte på H&M förrförra veckan som jag inte använt än men som är borta ändå!? Letade igår också, helt spårlöst försvunnen! Men den ligger någonstans i huset, det vet jag ju för den är ju inte använd. Eller så finns det någon slags klädtjuv i mitt hus! Det måste det göra vilket som för jag har letat på alla ställen den skulle kunna ligga på :S
Konstigt..
Nog om det!

Ska nog försöka att städa ihop lite på mitt rum nu för det ser ut som en knarkarkvart. Sen ska jag vara med min apbäbis =)

Puss!


Kommentarer
Postat av: saadet

Hej.. vart praktiserar du?

2010-03-10 @ 13:42:23
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0