torsdag

Sitter hemma och lodar lite bara. Idag har jag varit på praktiken, Amanda hade praktik idag också och det var kul, hon är så rolig! =) Var en härlig dag, solen lyste in på salongen och jag drack två cola light som smakade ovanligt bra. Men på eftermiddagen blev det ju tyvärr lite mulet.. Efter praktiken hängde jag med Amanda till Kupolen och hon köpte lite presenter åt sin kompis som fyller imorgon, och jag hittade massa snygga kläder som jag vill köpa! Ge mig pengar någon? =) Åkte hem efter kupolen, är barnvakt åt lillebrorsan för mamma jobbar över, men han sover och har varit så duktig och snäll,inget problem :) Nu ska jag göra något annat! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0