Torsdag

Var på praktiken idag, kul och jag färgade håret på Amanda. Hon var nog allergisk mot färgen för hon fick hemska utslag bakom öronen och på vissa partier i pannan, riktigt läskigt såg det ut, rött och vitprickigt! Men hon ljusades upp liite i håret trots att det var så ljust innan men lite ljusare blev det. =) Efter skolan träffade jag Madde och Jasmine, drog bara hem till mig och tog det lugnt. Lite överdrivet osocialt ett tag måste jag säga ;) Madde fixade sig i håret, jag spelade tetris på mobilN och Jasmine läste Elsas mode. Dom drog hem för en stund sen och nu är jag med kicken =)
ah.
puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej du har jättefin blogg och så men jag undrar bara, varför finns de ingen presentation om dej?

Hur gammal e du och var i sverige bor du och sånt :)

2010-03-22 @ 19:44:19
URL: http://fannyindahous.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0