Fredag

Sitter hemma hos Tobbe och dricker öl just nu, men ska åka härifrån snart när Kicken hämtar mig. Idag har jag och Jasmine varit i Milsbo. Vi har varit riktiga bondar vi, vi har metat vid en brygga och varit ute och skogsvandrat med Jasmines kusiners hund som hennes farmor och farfar tog hand om.innan de var vi hemma hos Jasmines farmor och farfar och kelade med hunden och då började han jucka på mig så jag ramlade och då fick Jasmine ta undan honom haha. Vi har varit på coop också i dom där bondkläderna, haha. De va kul, fick lite chockade blickar. Stövlar i storlek 45? instoppade mjukisbrallor och fet mjukiströja. (= Man mår så bra när man har varit ute i friska luften :) Kommer inte på nå mer att säga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0